Lång tid

Det har hänt lite sedan jag skrev senast.
Vi kan direkt haka på mitt tidigare inlägg att NAS:en fungerar lika bra (läs illa) som den gjorde innan den skickades iväg för att reparerats. Nu är alla diskar rätt, men den tappar närverkskontakten så den går inte att använda.
Börjar bli ruskigt trött på den nu.

Sen så har man varit en del i skolan och pluggat. Lite splittrat med att föreläsningar om en sak och plugga en annan. Har ju omtenta imorgon fredag. Annars så är det inget speciellt som har hänt utan det har rullat på som vanligt.

Just nu sitter jag och väntar på att det ska komma folk från fönsterinstallatören och kolla om det blev bra. Ska inte vara i skolan innan klockan 11 så det är lite tidigt att gå upp men de skulle börja besikta fönstren kl 9 så man vet ju aldrig om min lägenhet är den första eller sista.

Dagen har väl en del pluggande framför mig efter det så är det körlektion och sist skyttarna.

Men nu; Frukost!!!

//R

Kommentarer
Postat av: Linn

Lycka till på tentan, jag ska också göra om den :(

2009-11-19 @ 16:36:25
URL: http://hundlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0