Intressant prissättning

Då var det dagen efter kvällen före...
Var en sväng till Harrys igår så man är lite seg idag.

Kvällen börjades med att man tittade på ATP-slutspelet på tv och åt potatismos och fläskfilé.
Kul att Robin vann :)
Sen bar det av mit H för att repa en sväng innan kören. Tyvärr så kom inte alla så vi får se om det blir något på julkonserten. Sen så var det körövning och lucialåtarna börjar väl sitta hyffsat iaf. Har ju ett rep kvar.

Direkt efter repet så bar det av till Harrys för "piratfest". Av förklarliga skäl så var jag inte utklädd och jag var även lite tidig dit. Som tur var så jobbade M som Croupier eller hur det nu stavas, så jag fördrev tiden med att prata med henne. Sen gick jag runt och pratade med lite folk och snackade lite. Drack fyra cider och det är här som prissättningen blev intressant. Första cidern kostade 35, andra kostade 54 och de två sista kostade 29 kr st. Spännande attgå fram och aldrig riktigt veta vad det kommer att kosta :p

Hade typ en 50-lapp över vid kl 00:30. Tänkta att jag kunde spela upp den på bj-bordet. En timma senare så gick jag därifrån med 300 kronor. Det var kul eftersom jag hade tagit ut 200 kronor för att spendera på kvällen och går därfrån med 100 kronor mer. Sån tur lär man väl aldrig ha igen.

Sitter här och ska snart röra mig mot skolan. Får se hur många av dom som var på Harrys igår som dyker upp på föreläsningen.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0