Helg

Då var ännu en helg till ända.
Den tillbringads till den största delen i Stockholm.
Hotellet vi bodde på var Nordic Sea Hotel.
Det är ett hotell som jag aldrig kommer att bo på igen.
Vid incheckningen så var det en väldigt ointresserad man so ga mig min rumsnyckel och den var då inte aktiverad så den funkade inte. Så det var bara att knata ner och få en ny nyckel. Det är ju inte så farligt. Men till detta kan vi lägga att mina föräldrar fick fel rum. Ett alldeles för litet rum. Som de var tvungna att säga till om för att få rätt. Sen så fick min bror och hans sambo en handikappanpassat rum. Inget fel i det men duschen saknade då dushdrapperi. När de gick ner för att säga till så skulle det fixas. Vid senare förfrågan fick de svaret att det inte fanns duschdrapperi att tillgå!!!!. Sen kommer vi till det bästa... frukosten idag.
Frukosten var öppen mellan 8:00 och 11:00. Var nere vid 9 och då var det minst 20 min kö.. Vände upp till föräldrarnas rum och sen gick ner vid 9:30 och då var kön minst lika långt. Ställde mig iaf i den för att få frukost någon gång. efter 15-20 min så kom någon ansvarig tjej ut och blev utskälld av en hotellgäst så beklagade hon sig med att hon inte kunde rå för om alla gäster ville äta sen frukost. Den situationen gjorde så att kollen vid matsalsentren försvan och alla forsade in. Hade tur och fick tag på ett bord snabbt och fukosten kunde ätas.
Tycker att det är helt värdelöst att man inte har en frukostmatsal som funkar om hotellet är fullbokat vilket det verkade vara.
Så bo aldrig på Nordic Sea Hotel
Sen så kom man hem och fick lite läst på tåget. Skönt det. Sen så kom det över lite folk och vi övade inför julkonserten med kammarkören. det gick oväntat bra :)
Bestämde ett schema om hur vi ska öva framöver oxå.
Det blir bra.
Nu ska jag nog slappa ett litet tag och sen sova.
Har seminarium imorgon så är lite spänd.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0