God morgon!!

Nu är det onsdag och jag har sovit ganska oroligt inatt. Vet inte varför. Känner mig däremot ganska utvilad efter typ åtta timmars sömn. Hade ju iofs en del tid att ta igen efter natten innan.
Hitills har veckan rullat på ganska bra. Det enda som inte riktigt har gått så bra som jag önskat har väl varit läsandet. Men It-arbetet är inlämnat och godkänt. Grupparbetet blir antagligen klart idag och kan skickas in. Sen är det ju bara läsa kvar att göra. Och det måste jag göra för det är snart bara en vecka kvar till tentan. Hoppas att det går bättre än senast.
Men nu ska jag äta frukost och hoppa in i duschen nnan det bär av till skolan.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0