Fredagssammanfattning

Fredagen är över och det hände väl inte så jättemycket på denna dag.
Började med en tenta kl 8:10.
Den gick sådär, hoppas jag klarade mig, men vill inte ta ut något i förskott. Kändes som vanligt att man pluggat på fel saker. Vi får se.
Efter det så var det lunch med bror och sen hem och pyssla lite.
Satte upp gardinerna igen efter fönsterinspektionen och flyttade runt lite blommor. Så nu ser det hemtrevligt ut i vardagsrummet iaf.
Sen så bar det av till Mälarbaden och middag. Efter det så kom B över och vi glodde på the Sum of all Fears. Lagom underhållning.
Nu ska jag strax rra mig mot sängen så jag får vila ut. Ska upp kl 10 för att dra mot Genses julmarknad.

Godnatt

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0