Fredag

Då var det fredag idag.
Har varit en sväng till skolan och skrev vår oppositionsrapport inför seminariet på måndag.
Sen så åkte jag hem och läste lite. Började även kolla om jag kunde göra den återställning av NAS:en som Iomega velat att jag ska göra. Lite krångligt då det sak återställas med en cd men det finns ingen cd-läsare på NAS:en
Kollade på Iomegas hemsida och där står det att man ska ta en usb-cdläsare och koppla in. Och en sådan har ju alla...
Kors i taket så fungerar den nu även om den hävdar att partitionen är fel på en. Hoppas att det kommer att funka bra nu men man vet aldrig hur länge.
Lärdom: KÖP INTE IOMEGA!!!!!
iomega

Kvällen ser ut att antagligen bli lugn. Kanske åkter över till bror och äter senare.

//R

Kommentarer
Postat av: Daniel Roth

Du skulle köpt QDAP som jag gjorde...fett bra fortfarande! ;)

2009-11-06 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0