Föreläsning

Föreläsningenidag var väldigt seg.
Var en vikarie och han mumlade väldigt monotont hela föreläsningen. Lätt sövande.
Han sa en del bra grejer dock.
Idag har jag börjat läsa boken och ska snartätta mig med de första uppgifterna från boken. Tänkte att om man svara på dem så lär man sig en del. Har även beställt övnings- och lösningsboken som hör till den boken vi använder idag. Den borde komma om en vecka ungefär. Hoppas att jag kan få betalt för dem också. Inte lika säkert, men eftersom jag tänkte fortsätta med redovisning och så efter jul så är det nog en bra investering.
övning lösning

Lagade lite mat när jag kom hem. Hade potatisgratäng sedan i fredags som jag värmde i micron, sen så stekte jag kykling i nya stekpannan. Det funkade bra och var riktigt gott.
Ser ut som vi har ett nytt gig med Da-Capo snart. Spela på ett julbord den 5/12, trevligt att få synas lite. Nu ska det bara lösa sig med det sista praktiska så kör vi.
Har lite funderingar kring det hela så vi får se om det blir något av det. Beror nog en del på om hur de vill betala, men mer om det om det sker.
Så nu ska jag ta hand om disken innan jag sätter igång och plugga.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0