Aktiv dag

Idag har det varit full fart.
Känns som jag fått något gjort oxå.
Har suttit med ett pluget ett antal timmar här hemma, men när enkel mattematik blev fel så kände jag att jag behövde en paus.
Tittade klart på Ingorious Basterds idag.
Basterds
Tyckte den var sådär, är nog inget jättefan av Tarrantino. Måste säga att han hittar roliga rollfigurer men hade gärna sett mer om vissa. Men nu har man sett den och jag är inte besviken över att jag inte tittade på den på bio.

Hade styrelsemöte med kammarkören idag oxå, det var väldigt givande och vi beslutade att köra en resa i vår. Ser fram emot den.

Nu sitter jag och tittar på Debreceni - Liverpool i Champions League. Lagom avslappnande såhär på kvällen.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0