Veckan för övrigt

Ville inte blanda ihop övriga veckan med mitt alldeles för långa klagande inlägg tidigare :)

Lördagskvällen tillbringades först hemma hos J där vi satt och snackade lite innan försvarsmaktskonserten på Strömsholmen. Det var en väldigt bra konsert. Efter det hamnade vi på Grappa och käkade lite. Blev en ganska tidig kväll då jag var ganska trött efter två nätter med dålig sömn i Småland.

På söndagen så var det spela som gällde. Gick upp tidigt och åkte till Mariakyrkan för att spela med M på högmässan. Det gick bra och var kul. Sen en middag hemma hos föräldrarna så åkte jag till Ansgarskyrkan  och spela på deras högmässa. Det gick inte riktigt lika bra men det var ok. Därefter så hade A och D fixat lite grillning i Vilsta så jag åkte dit och umgicks med trevliga människor, spelade kubb och så.

Måndagsförmiddagen har jag redan nämnt i tidigare inlägg. Kvällen tillbringades på SMT och repandes på Åtta Meter. Det gick bra.

Tisdagsmorgonen så vaknade jag kl 5. Aldig kul. Fick invänta att klockan skulle bli halv 8 så ja kunde hämta bror och åka ut mot golfbanan. Helt otroligt så spelade vi båda bra. Eller bror spelade riktigt bra och jag spelade ok. På kvällen hae vi styrelsemöte med GSK hemma hos M. Det var ett långt men bra möte. God smörgåstårta oxå :)

Dagen igår har jag även den nämnt tidigare så den går jag inte in på. Men kvällen tillbringades hemma hos M där vi hade avslutning för GSK. Det var väldigt trevligt och kul. Avslutade sedan kvällen med att titta på Champions League - finalen och måste säga att rätt lag vann. Kul när den positiva fotbollen vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0