Slitsam onsdag

Höll på att skriva fredag där.
Iaf så började min dag ganska lugnt. Vaknade vid 9 ungefär. Tog mig iväg till far för att kopiera lite papper och sen blev det lunch med bror på stan. Efter det så bar det av till Elimkyrkan för att rodda inför konserten som vi hade ikväll. Det var en del plockande som det alltid är med PA och inspelning och sånt så efter nästan två timmar var jag klar. Då hade de dykt upp nåra stycken så då drog repen igång. Sen var det full fart till strax efter 18 då jag och V drog till donken för lite middag. Konserten började 19 och var slut runt 21 och sen var det bara att plocka ner. Det gick som ur var lite snabbare. Harvarit hemma en timme nu typ och känner mig ganska seg så det blir nog sängen ganska snart. Imorgon bär det av ner mot småland för att träffa släkt, kommer hem på lördag igen.
Hörs då.

Kommentarer
Postat av: Amelie

Den var bra, såklart :)

2009-05-21 @ 08:25:10
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0