Helgen

Nu känner jag mig tillräckligt utsövd för att kunna sammanfatta helgen.

Fredagen började ganska tidigt för samling vid en buss som skulle ta en söderöver.
Efter en ganska lång bussresa så landade vi i Malmö. Hann lago komma upp på rummet innan det var ett väldans liv utanför. Det var ett demonstrationståg som vandrade runt.


Sen så inmundigades en väldigt god middag. Det var en enorm clubsandwish som inte så många orkade sätta i sig hela. Efter middagen så gick jag ner på stan för att träffa J. Vi hamnade först på Bullen och sen gick vi vidare till en biljardhall och spelade lite. Efter det så var jag trött och begav mig åter till hotellet.
Efter en natt i hotellets underbara säng så gick man med hopp i sinne mot frukostmatsalen.
Frukosten var väldigt bra.
Efter det så var det utcheckning och sen transport till Det Ny Teater i Köpenhamn. Detta för att veta vart resans slutgiltiga mål skulle vara. Därifrån begav vi oss till Tivoli där vi mötte M och M som var i Köpenhamn.
Vi gick direkt in på Tivoli och det första som mötte oss var detta:


Sen bar det av tillsammans med M och I på karusellåkande.


Efter en skön dag på Tivoli så var det teatern som gällde. Efter ett snabbt ombyte i bussen så begav vi oss till teaterkällarn för middag.


Maten var god och det var trevligt med en sjungande serveringspersonal. Dock så blev det lite allergiproblem som fördunklade middagen men ingen som miste livet som tur var.

Föreställningen var helt underbar och förtrollane. Det finns mycket och lite att säga om den men jag säger bara detta:
Se Den!!!

Efter en lagom obekvän resa hem så landade vi i Eskilstuna ungefär 06:30.
Mötte reveljen på vägen hem. Kändes skönt att inte gå med där efter den helgen.

Igår kväll så hade vi ett kort rep med kören inför Stefans Majgala. Var en ganska tukad grupp där och energin var väl inte på topp. Men det gick ganska bra. Väl hemma så var det inte långt till sängen så nu efter en 11 timmars sömn så känner jag mig ganska utvilad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0