Helgen

Dagen har börjat lite halvstressigt.
Skulle ta mig förbis skatteverket meden blankett till deras brevlåda.
Sen tänkte jag ta mig förbi swedbank oc putta in pengarna från gårdagens konsert i deras insättningsautomat. Innan så skulle jag förbi Hemköp smeden och hämt ett paket med visitkort för www.da-capo.se. Kom till hemköp och paketutlämningen öppnade inte förräns om en halvtimma. Tog då svängen förbi banken och man kunde inte sätta in pengar om man inte har bankkort. Postlådan på skatteverket funkade iaf.
Nu ska jag strax ner till Småland och fira lite släktingar som fyllt år. kolla in Petrusgårdens blogg så ser ni vart jag ska.
Kommer hem på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0