Duktig

Idag har jag varit duktig.
Dagen började med att klockan ringde 06:30. Detta för att jag hade bokat starttid på golfbana 07:40. Då jag var totalt död så fanns det bara ett alternativ, gå upp och boka av starttiden och sen somna om. Jag gjorde det och vaknade 11:45.
Jag behövde sömnen med andra ord.
Åkte sen ut till mor och far med biltvätt som mål. Tvättade bilen där och sen hjälpte jag dem att spola av en altan på framsidan. Lite mycket pollen.
Vägen hem gick förbi hemköp där kött, tsatsiki och potatissallad inhandlades. Fick infallet att jag ska grilla idag. passade på att plocka hem den portabla AC:n som stått hemma hos föräldrarna över vintern, så kanske jag kan sova bättre.
Nu har jag precis varit ute på balkongen och torkat av i stort sett hela balkongen. Det var ett fint lager av pollen och vägdamm på allting. Är riktigt sugen på att glasa in balkongen för att slippa sånt men det kostar pengar så det är inte aktuellt för tillfället.
Sitter och kollar runt om jag kan hitta någon att grilla med, annars får man käka själv.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0