Dåligt

Jag tycker det är dåligt när jag ser hur länge sen jag bloggade här.
Nästan 5 dagar sen.
Vad har jag gjort då.
Jo torsdagen så var det rep med 8 meter.
Fredagen så gick jag och bror ut och spelade golf. Det gick riktigt illa. Efter det så var det dags för blåsmusikmanifestation på fristadstorget. Någon typ av avslutning på Musikskolans vecka tror jag.
Alla blåsare spelade La Voix, sen så avslutade skyttarna och Volvo med att spela ett antal stycken tillsammans. Det har väl låtit vackrare kan man säga.
på lördagen så tog jag mig ut på golfbanan återigen. Det gick mycket bättre. Men det tog ett tag att komma igång. Efter det bar det av till föräldrarna för middag. Såhär i efterhand kan man väl säga att jag lika gärna hade kunnat varit utan middagen. Det var inge gott! Kom hem därifrån så blev jag impulsimbjuden till H på Eurovisionkväll. Köpte en pizza på vägen dig för att inte hungra ihjäl. Kan väl tycka att det var rätt låt som vann, men Malena gjorde bra ifrån sig och förtjänade mer poäng än vad hon fick.
Gårdagen tillbringades på SMT och repetitioner av 8 meter. Det börjar se lovande ut och man kan se strukturen. På kvällen kom V över och vi fixade med kammarkörens bokföring och betalade lite saker.
Idag så har jag bråkat med tele2 som lyckats slarva bort mitt internet, sen så har jag käkat lunch med T. Sitter just nu uppkopplad på någon grannse trådlösa nätverk som är oskyddat. Vad gör man inte för att vara uppkopplad :p

Kvällen lär väl tillbringas i konserthallen med volvorep.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0