Dagen..... och gårdagen

Gårdagen var en jobbig dag.
Vaknade klockan 5 och kunde inte somna om.
Så jag satt och väntade in lunchen som jag och H skulle ta.
På lunchen så kom tanken upp om att försöka fixa lite gig på bröllop och begravningar och sånt.
Därifrån var inte steget så långt till att bestämma oss för att fixa hemsida och visitkort mm.
Så jag drog hem och började pilla på hemsidan. Gjorde en design baserade på de visitkort vi kunde trycka upp gratis på Vistaprint. Var riktigt nöjd. Det uppstod vissa problem dock när jag skulle göra om photoshop-designen till html..
Gick och lde mig vid midnatt och hade då hittat en lösning.

Idag sov jag till 10 och sen så fortsatte jag med hemsidan.
Gick ner på stan för att fika och träffa H och låta henne se på hemsidan.
Den fick ok och det jag väntar på nu är att domänen ska vara aktiverad. Kanske blir release imorgon.
Beställde visitkort oxå.
Sen så var det Åtta meter-repetition idag och vi satte i stort sätt en scen till idag. Känns bra att de börjar sättas på plats. Har kännts lite löst ibland. Kom lite nytt folk oxå.
Kan nog bli bra det här.
Sen så har jag träffat B och spelat lite xbox.
På det hela taget en givande dag.

Ja förresten så sökte jag typ 3 jobb igår och ett idag, så jag är fortfarande aktiv (om nu någon från a-kassan eller af läser detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0