Västerås t o r

Dagen fortsatte ju inte särskilt mycket bättre än den började. Kom med på bussen till v-ås kl 12 men när vi kom fram så var det 200 meter kö in i mässhallen. Det gjorde att man satt kvar i bussen och vände hemåt E-tuna igen. Väl där så gick man in i mässhallen och tittade runt där. Väldigt mycket folk och väldigt lite utställare. Så jag kan ärligt säga att Rekrytingingsmässan 2009 i Eskilstuna och Västerås är den sämst organiserade verksamhet jag någonsin varit på. Det som jag fick gjort på de 4 timmar jag lade ner på spektaklet hade jag gjort på en kvart hemma framför datorn. Det där med att kunna få personlig kontakt med arbetsgivarna var ju bara att glömma. Det var för mycket folk.
När jag gick därifrån så ringde T och undrade om jag ville gå på mässan. Jag förklarade min åsikt och då ville inte hon heller gå så vi gick till Eleonora och köpte pizza. Sen gick vi hem till mig och åt den, sen så behövde T prata litegranna så vi satt och snackade om det mesta mellan himmel och jord. Sen så letade vi lite lägenhet till henne.
Sen så märkte jag att jag var tvungen att rusa till vokalensemblen som jag precis kommit hem ifrån. Det gick väl över förväntan med tanke min ringa repetitionstid under veckorna. Måste bättre mig där. Nu ska jag strax iväg för repetition med Skyttarna, får se hur det blir.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0