Trevlig kväll

Kvällen var väldigt oplanerad.
Var iväg och tränade 1 h bodypump på Forever som vanligt. Sen så ringde jag B och frågade vad han gjorde. Inte helt oväntat var han i bowlinghallen så jag drog dit.
Därifrån så försökte vi ta en fika på Smak, men de stängde precis så det blev att köpa kaffebröd på Hemköp och sen gå hem till mig och fika. B visade mig lite vad han sysslar med nu för tiden och det verkade intressant. Under den tiden kom T ut på msn och B skämtade med henne ett tag. Sen tittade hon över och vi satt och tog igen förlorad tid kan man säga. Det var väldigt trevligt.
Jag får besök från T tidigt imorgon när hon ska lämna sin bil på service. Får fixa frukost :)
Men nu är det snart bädden för mig.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0