Träning och lunch

Då har man varit duktig och tränat.
Det var riktigt tungt idag, men det ska väl kännas. Sen så förstörde man allting genom att käka på American Pizza. Riktigt gott men inte så nyttigt. Under tiden jag satt och käkade ringde de från bemanningsföretaget jag var på intervju hos igår och kunden vill träffa mig på fredag. Det var jättekul :)
Inväntar nu mail om vilket företag det är och vart dom finns i stockholm och så.
När jag kom hem hade jag fått en kommentar på mitt senaste inlägg på bloggen. Alltid kul med kommentarer men denna kommentar var bara en reklamgrej där personen i fråga försökte få mig att regga mig på någon sida där man kunde få gratis saker. Givetvis så skulle hon tjäna på det.
Jag tycker det är helt ok med reklam på sin egen blogg eller sida, där man aktivt väljer själv att ha den, men att försöka få in den på andras sidor känns inte riktigt rätt. SKÄRPNING!!

Sen har jag donat lite med matbeställningen inför Malmö-Köpenhamnsresan. Känns som det vore bra att boka rum och beställa mat i Malmö så snart som möjligt. Hoppas att alla kommt ikväll så beställningen kan bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0