Tack Greger!!

Denna dag hde kunnat börjat riktigt illa. Jag var på af för att tigga biljetter och hade glömt körkortet hemma. I vanliga fall så får man ingen hjälp på af om man inte kan legitimera sig. Är fullt förståeligt. Som tur var så känner man lite folk av andra anledningar som arbetar på af. Greger är en av dem och han kunde då verifiera att jag är jag. Därför kunde jag få hjälp och få tågbiljetter till sthlm
Fick klipptid också, men inte förräns på måndag. Dage efter konserten och så, men det är ju lite som vanligt när man är ute i sista minuten.
Köpte även en väldigt billig hårgel *ironi*
Kostde bara 175 kronor. Som hittat!!!

Ne nu är det nog fixa mat och sen börja dra sig mot tåget.
Hörs när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0