Svårt att sova

Varför ska det vara så svårt att sova när man behöver det.
Har väckarklockan på klockan 8. Men vaknade strax innan 6 och försökte somna om men det gick inget vidare så nu sitter man här. Dagen framöver ser ut som sådant att jag och bror åker upp till stockholm kl 10. Kl 13 ska jag vara på en intervju. Skillnaden med denna mot de tidigare är att denna är den andra intervjun som sker hos kunden/arbetsgivaren vilket inebär att det är denna intervjun som ligger mellan mig och jobbet. Kan vara därför jag inte kan sova nu också.

Känns mindre bra att höra på nyheterna om den "Eskilstuna-bo" som har sålt knark till över 400 personer via en hemsida. Ytterligare en gång när Eskilstuna syns i media, i tveksamma ordalag. Undrar när det ska vända och allt skit i denna stad ska försvinna.

Ne, nu ska jag hoppa in i duschen och sen fundera på frukost.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0