Statistik

Det är ganska intressant det här med statistik. Sen jag blev aktiv på bloggen så följer man statistiken slaviskt. Det är inte så mycket att följa då man kan se totalt antal besökare och unika besökare. Men tack vare en vän så kom jag i kontakt med en bättre sida. Med hjälp av lite kod som är inlagd på denna sajt så ser jag nu vilka som besöker mig. Alltså det står inte att "anders svensson"  har besökt, utan jag ser vilka ip-nummer som har besökt mig, kan även få upp en rolig världskarat där jag ser från vilka städer besöken kommit. Så statistiken har blivit lite roligare och mer lockande. Om det är någon som är intresserad av vilken sida jag pratar om så är det bara att höra av sig.
Nu ska jag vara nyttig och göra några mackor som middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0