Seg dag

Idag har det varit en sån där seg dag, känns inte som man gjort något vettigt och så. Men när man sätter sig och går igenom dagen så ser det ju inte så illa ut.
Jag har lagat mat två gånger. Till lunch blev det pannkaka och till middag en stekt köttbit och lite pommes strips. Kom förresten på att det blir väldigt mycket disk när man lagar mat...
Jag har varit och levererat affisher till kommunen ang konserten med Volvo musikkår den 15/3 på munktellmuseet.
Jag har varit på bibblan och lånat "The new Real Book vol. 2". Noter till Skyttemusikkårens konsert den 18/4 i konserthallen.

Har setat hela dagen och väntat på ett samtal ang ett jobb. De ringde igår och frågade om jag var intresserade. Det handlar om jobb i Jordbro så det är antingen 13 mil i bil eller två timmar i två timmar enkel resa. Jag sa att jag var det och de trodde att de skulle höra av sig under veckan för att träffas. Hoppas det går bra.

Idag har jag haft en jobbig träningsvärk idag. Joanna körde halva det nya pump-programmet och det var väldigt jobbigt. Hoppas det blir det gamla imorgon.

Nehepp, nu ska man varva ner och sova snar.
Hörs

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0