P-bot!!!!

Jag visste att jag skulle ta bilen till kören, då hade jag sluppit p-boten jag fick ikväll. Blir så när man har månadsbiljett att man glömmer köpa ny... Illa. Kvällen innan var det så att vi skulle repa med kvintetten innan körrepet och Karin hade sagt att det skulle lösa sig. Kom dit och det var ingen där, när klockan var kvart över så kom Christian och sa att Karin inte skulle komma, han ringde då Mats som var på g och dök snart upp så vi kunde köra ett tag. Lite svårt när en stämma saknades. Körrepet gick sen bra även om jag var grymt sliten i rösten. och snackade lite skit med Hanna efter kören så det var trevligt. Drog igenom planeringen för köpenhamnsresan inför gruppen och de var positiva. Det ska bli kul. Ne nu ska jag sluta här för idag tror jag och slappa lite framför tv:n God natt!!

Kommentarer
Postat av: BeingTobbe

Nästa gång kan du ta grannens p-bot (om det finns någon). Finns ju ingen p-lisa som kollar sina lappar som h*n skrivit ut.

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-04 @ 22:40:42
URL: http://beingtobbe.blogg.se/
Postat av: BeingTobbe

Sv: Blev nog ett missförstånd. Menade att om bilen bredvid din har en p-bot, kan du ta den och lägga på din bil för att slippa betala p-bot. Ingen p-lisa kollar en p-bot dem redan skrivit ut...

BeingTobbe.blogg.se



PS. Lägg till din blogg på tusenhemsidor.blogg.se

2009-03-05 @ 00:05:41
URL: http://beingtobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0