Natt

Då sitter man och funderar på sängen igen då.
Den har sällan varit så lockande.
Kvällen fortlöpte bra dock. Hade körrep och det var kul och gick bra. Efter repet så ville M prata lite. Så vi disskuterade lite olika saker. Får se vad det innebär senare. Sen kom jag hem och kom på att jag hade mina grupper i LDF-cupen att uppdatera. Är en fristående cup i Hat trick som jag också spelar. Det är nu gjort och nu sitter ja och funderar på om jag ska ta tag i Rum-redovisningen för kören, skicka ut mail ang mat i Malmö eller om jag ska lägga allt åt sidan och titta mer mot sängen. Bävar lite inför morgondagen. Hoppas till att börja med att det går smidigt på af trots att jag ska ha bijetter både till imorgon och på fredag. Hoppas de inte sätter sig på tvären.

Sitter just nu och tittar på Roma - Arsenal på Viasat sport. Är spännande, men inte en jättebra match. Ser ut som det sart blir straffar.

Så jag tittar nog klart på den matchen sen så sover jag nog.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0