Måndagen är snart slut

Då är det snart tisdag då.
Dagen som sådant utvecklades helt ok. Strundade i både frukost och lunch och käkade någon typ av kombomåltid med min bror vid halv tre. Blev en pizza på Eleonora, den var god. När jag gick därifrån så ringde de från ett bemanningsföretag och ville träffa mig. Så jag ska till Stockholm på intervju imorgon eftermiddag. Det är ju kul :) 
Därefter blev det bodypump på Forever. Var ett nytt program. riktigt tungt. Det gjorde att man inte hade så mycket ork till repetitionen ikväll så den gick sådär. Är en ganska tung vecka annars med repetitioner onsdag och fredag med denna orkester. Har en extralång repetition med vokalensemblen på torsdag också, mitt i den måste jag rusa för att vara med på en kort konsert med blåsorkester nere på munktellmuseet. Det gäller att få ihop allting. Men ni lär väl följa här hur det går.

Ne nu gäller det att börja ladda inför morgondagen. Så sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0