Kväll igen..

Då sitter man här och det är kväll igen.
Har varit full fart idag.
Det måstet som jag har gjort är att jag har ringt och hört av mig till af. Så nu avanmäler de mig inte iaf.
Ett mindre roligt meddelande jag fått är att det stället jag var på intervju hos i fredags ska träffa en ny kandidat imorgon. Vet dock inte om det var bestämt innan eller efter att jag var där.
Har ju lagt ut min moped på blocket. ar redan fått ett prisförslag. Det var i lägsta laget tyckte jag så jag skickade tillbaka med förslag på ett lite högre pris, men fortfarande sänkning med en tredjedel.
Annars så har jag övat med en kvartett inför examinationskonserten på lördag. Det gick okoch blir nog bra tills dess. Flera dagar ju :p Sen så har jag precis skaffat OneSwarm. Får se om det fungerar. Verkar ju lovande iaf. Har hitills en vän :)
Morgondagen innehåller träning, sen lunch med far och sen avslutas dagen med repetition. Hoppas att morgondagen ska innebära att jag får mopeden såld, får reda på att jag får jobb. Det skulle vara en lyckad dag, men det är nog att hoppas på för mycket.
Men vi hörs väl imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0