Jobbig dag

Dagen idag har varit riktigt stressig och jobbig.
Det började med att jag försökte få tag på ett mail ang vart jag ska imorgon. Det dök tydligen upp hos mig kl 10:10. Jag gick hemifrån kl 10:00 och missade det. Men jag hade lckats luska ut vart jag skulle utan det mailet men det blev rätt råddigt. Hos af skulle jag tigga tågbiletter till idag och imorgon. Det var ganska lång kö, men jag nämnde att jag ksulle med tåget kl 11 så jag fick komma före. Det var väldigt bra. Fick båda biljetterna fixade lite snabbt och satte mig på tåget kl 11. Framme i stockholm kl 12 så och då bar det av till Arena Personal där jag hade intervju kl 12:30. Den intervjun kändes bra och den var klar klockan 13:35 ungefär. Strassade tillbaka till centralen där mitt tåg gick 13:51 tillbaka mot Eskilstuna. På vägen hem så stannade tåget till och körde långsamt vissa sträckor, det gjorde att tåget kom till E-tuna 5 över 15. Gick hem och köpte en kebab med bröd på vägen. Han lagom släntga i mig den innan V kom och hämtade mig för att åka till Vokalensemblen på mdh. Fick stressa med att byta om och packa väskan för Volvo-spelningen som vi hade senare. Fick med mig alla grejer och var på högskolan kl 15:50 typ. Det var dubbellektion idag vilket innebar att dne höll på till 20:15. Problemet var att det var en liten konsert med Volvo-orkestern kl 19:00 som jag fick rusa till - spela - och rusa tillbaka till repetitionen. Han sjunga en 25 minuter innan repet var slut. Sen så kom jag nyligen hem och satte mig i soffan. Och där lär jag sitta.
Har inte ork till så mycket.
Imorgon ska jag till stockholm igen för en ny intervju, åker med tåget kl 10 och får med mig bror så det ska bli kul. slippa åka själv.
Nu känns det som jag har skrivit så det räcker på bloggen för idag. Så jag får önska alla en god natt så skriver jag säkert lite imorgon.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0