Ingen träning

Det bidde ingen träning.
Tog en liten paus framför xboxen och sen blev det mer matte.
Kom precis hem från rep med orkestern och det gick bra.

Imorgon blir det nog ingen träning då heller. Bror hann inte och då tror jag att jag koncentrerar mig på matten imorgon också och hoppas på träning på onsdag.
Känner sig splittrad. Kanske lite stressad över att det går så långsamt med matten, hoppas jag kommer igång med den ordentligt snart. Var tvungen att köpa en ny miniräknare idag. Min gamla från gymnasiet=stenåldern var lite glapp så jag införskaffade mig en Texas TI-82 Stats. Den verkar helt ok, är inte van vid grafräknare men man vänjer sig nog snart.

Ne nu hägrar matteboken igen. Känner mig riktigt flitig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0