Fredagen

Ska försöka sammanfattamin dag lite lätt.
Satte mig på tåget till stockholm kl 10, väl framme där så tog bror och jag en kort runda i centrum innan vi började söka oss mot vårt mål. Jag hade inte riktigt fått koll på avståndet via eniros karta som jag kollat på innan jag åkte. Visste dock ungefär hur lång tid det skulle ta. Efter lite omvägar så kom vi fram en 20 min innan intervjun skulle äga rum. En snabb burgare i den lilla holken som stod utanför så åkte jag upp för att bli intervjuad.
Det är alltid så jobbigt att bli intervjuad av två personer, men vet inte riktigt vart man ska titta och så. Eller på vem kanske jag menar. Iaf så gick intervjun ok, svårt att säga vad de tyckte men de skulle fundera på det hela. Man blir så tom i huvudet efter en intervju sådär när man sitter i en timme och pratar om sig själv.
Efter det så blev det en rask promenad till centralen. Den tog 15 minuter kortare än åt andra hållet. Satte sig på tåget kl 15 ungefär och var tillbaka i e-tuna runt 16. Sen blev det en tut ut till föräldrarna på middag för att sen åka hem och gå till repetitionen. Väl där kom vi fram till att jag behövde en annan klarinett än den basklarinett jag i vanliga fall spelar på grund av sjukdomsfrånvaro. Så det var bara att springa hem och hämta den andra klarinetten. Repetitionen gick bra sen. Höll på till strax efter 21.
Efter det var jag en svång över till J och glodde lite på tv. trevligt med sällskap.
Kom nyligen därifrån och ska väl slappa lite framför tvn innan jag sover, men bli inget mer här så jag får önska er alla en:
God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0