Försök till smygreklam - återigen

För andra gången på kort tid försöker någon lägga in reklam i min blogg genom komment-funktionen. Denna gång en anonym. Undrar hur frustrerade de blir när de märker att min bloggs kommentarer är modererade, vilket innebär att jag läser alla kommentarer innan jag godkänner dem. Och jag godkänner inga kommentarer med reklamlänkar i sig. Det finns två sortas reklamer på min blogg. Det är dels den som blogg.se lägger in under det översta inlägget samt de annonser jag har lagt till i högerspalten. Är det någon person jag känner som skulle vilja att jag marknadsförde någon reklamlänk åt dem så kan det väl vara ok om de uppger vem det är och så vidare. Funkar inte med anonyma meddelanden.
Bättre lycka nästa gång.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0