Fin dag

Dagen idag har varit seg.
Var fortfarande seg efter träningen i måndags när jag trampade mot gymmet. Väl där var det 30 min spinning och 30 min body pump. Sen var man helt slut, men nöjd. Cyklade hem sen och duschade innan jag skulle äta lunch med far och bror. Hamnade på Restaurang Nordstiernan. Är ett helt ok ställe där mycket "arbetare" äter så portionerna är rejäla. Idag blev det pannbiff och potatisfrestelse. Det var gott. Blev sen en avstickare till fars kontor på Munktell Science Park innan bror och jag gick mot stan. Där så var vi nere en sväng på "gubbdagis" innan vi gick och tog en fika på Smak. Alltid lika trevligt där. Därefter gick jg hem och sitter nu här.
Jag fotade lite på vägen hem.



Jag får snart ta och ändra mina promeadstråk så jag kan hitta nya motiv när jag promenerar. Blir lätt samma hela tiden.
Som ni kanske kan lista ut är det ju ingen systemkamera jag springer med direkt. Min kamera är en Casio Exilim ES - S10 med 10.1 megapixels. Behövs ju inte riktigt den upplösningen hit men iaf. Det är den kameran jag äher och har. Börjar trivas bra med den faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0