Dricka eller inte.....det är frågan

Då är det lördagskväll och man är i ordning för att åka till Eriks fest. Det som har varit under fundering hela dagen är om jag ska dricka eller inte. Har väl mer oc mer under dagen lutat åt att dricka, men sen så verkade det strula med skjuts dit. Så då fundrade man på att inte dricka. Nu verka skjutsen ha löst sig och jag bestämde mig för att dricka. Nästa I-landsproblem som dök upp då är läsk att blanda med. Det hade jag ju inte hemma så jag gick till OKQ8. Dom har gjort om där totalt men de hade typ ingen läsk så det fick bli två småflaskor läsk. Dyrt... Men det kan nog bli en kul kväll.

Får se hur pigg man är i natt eller i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0