Innovationsprogrammet

Det är där det ser ut som om jag hamnar i höst.
Har kommit in där iaf. Har hört lite om det och det jag hört verkar väldigt positivt. Ska för skaffa mig lite info om det när jag kommer hem från Borås.

Det som blir den stora skillnaden är väl att jag får något att göra om dagaran, det är helt klart positivt. Träffar en massa ytt folk vilket också är positivt.
Ekonomin blir ju lidande då studiepengen är mindre än a-kassan. Fördelen är att jag kan jobba extra.

Så, är det någon som kan hjälpa mig att fixa ett extrajobb. Kan jobba de flesta helger iaf och sen beror det ju på hur mitt schema ser ut.

Imorgon bär det av mot Borås för att träffa D, det ska bli kul.

Men ni, jag är inte arbetslös längre. Jag har sommarlov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0