Borås t o r

Har varit i Borås en kort tid, tänkte börja med en rätt nice bild på regnoväret som attackerade oss förra veckan:

moln

Nu till det huvudsakliga

I söndags morse vid kl 8 så satte sig jag bror och V i min lilla golf för att åka ner och hälsa på D i Borås.

Vi anledde strax efter 12 och började med att gå till Jensens Böfhus och tog en stadig lunch.
Sen bar det av till D:s arbetsplats: Borås Djurpark. Vi kom precis till att lejonen skulle matas och sen så gick vi runt och tittade. Lägger upp lite bilder, tyvärr har jag ju ingen systemkamera direkt så bilderna blir som de blir.
Borås01Borås02Borås03Borås04
Borås05Borås06Borås07Borås08
Borås10Borås11

Efter den turen så fikade vi hemma hos D och sen bar det av mot centrum för att inmundiga mat igen. På vägen så passerade mi Pinocchio-statyn (eller hur det nu stavas;)
Borås12

Det blev en pizza där jag tydligen passeades med ca 1 meter av E som jag inte såg och hon trodde inte det var ja :)
Sen så gick D och jag hem till honom där vi satt och spelade tv-spel till alldeles för sent.

Idag tillbringade vi tiden till hemresan på knalleland och shoppade loss på ett antal filmer och lite cd-skivor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0