Jobbig fredag

Dagen kunde ju börja bättre, hade en tadläkartid där de skulle laga två hål. Att laga hål är väl inte jordens undergång, men problemet var att det hela tiden rann ner vatten i halsen och med alla grejer i munnen gick det inte att svälja. Så det blev en väldigt jobbig timme.

Efter det tyckte jag tydligen inte att jag pinats nog för då åkte jag till Forever och körde en timmes Body Pump. Det var oxå jobbigt, spännande att försöka dricka vatten med halva munnen bedövad.

När jag pinat mig igenom det så åkte jag till stan och gjorde min bror sällskap på American Pizza today. Gott som vanligt, sen var det hem  och slappa innan man åkte ut till föräldrarna på middag.  Efter det har jag suttit här och slappat och nu kallar sängen så

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0