Ytterligare en tenta avklarad

Satt i natt och väntade på att filer skulle bli flyttade till NAS:en och kom då på att jag skulle läga upp senaste versionen av grupparbetsfilen på Webdisk. När jag ändå var där tänkte jag att jag kunde logga in på studenportalen för att se om tentaresultatet på marknadsföringsomtentan kommit.

Det hade det, jag fick 35 poäng vilket innebär G!!!!

Skönt att bara ha en tenta att fokusera på under jul och nyårshelgen.

Ska strax bege mig ut i snön mot skolan för näst sista föreläsningen och handledning för Gru4.

//R

Kommentarer
Postat av: Krystal

haha tro mig! ska lägga upp bilder på det senare^^

2009-12-18 @ 08:44:18
URL: http://stardustbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0