Trött

Jag är för trött för det här.
Att ha haft två veckor i sträck där vardagarna fyllts med aktiviteter från 08:00 - 22:00 varje dag börjar kännas. Ikväll ser det ut att bli lugnt iaf.
Trodde jag skulle få sovmorgon idag för grupparbetet börjar inte förräns kl 10, men då kom det fram att vi behöver ett pa på lördag så det var bara att dra sig upp ur sängen som vanligt och fixa..
Har precis ätit frukost i skolan och har nu en halvtimme "rast" så jag sitter och tittar igen på de bloggar jag följer och tänkte att jag kan ju skriva lite här.

Det börjar luta åt en ny telefon nu. Pekskärmsfunktionen hängde sig härom dagen så jag ominstallerade programvaran igår och då var allt frid och fröjd. Vad hände nu på morgonen, jo den hängde sig igen ARRRGH!!!
Börjar tröttna, tyvärr är det ju inte helt gratis att köpa en ny telefon men ska se vad man kan hitta. Får försöka springa förbi telia-butiken idag och se vad de säger.

Helgen är det hyfsat lugnt. Har en dag helt utan inplanerade saker på söndag. Känns som det är enda dagen innan jul som är så. Men man ska inte klaga men gnälla lite får man ju :p

Men nu ska jag återgå till att läsa och inte skriva bloggar..

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0