Tidig lördagsmorgon

Det är ju intessant att när man för en gångs skull får sova så vaknar man kl 9 på morgonen. Nu är ju det två timmar längre än i vanliga fall och jag har sovit 9 timmar i natt typ så ska väl inte klaga allt för högljutt.
Gårdagen var en tung dag. Hade räknat med att plugga max till 14 så när klockan närmade sig 12 så bestämde vi i gruppen att skippa lunchen för att bli färdiga med bokförandet. Gick från skolan kl 15:30 och hade då inte ätit någonting sen frukost.
Då kan man ju tycka att det är en bra idé att gå hem och äta, men inte jag inte. Tänkte först ta en corner eller eriksson eller vad de nu heter i gallerian och innan dess gå in till teliabutiken och titta på telefoner lite snabbt. 1,5 timmar senare gick jag från teliabutiken med en sprillans iphone. Hade fortfarande inte ätit så det blev att bege sig mot Vickningen och inhandla en hamburgare och sen bege sig hem.
Gårdagskvällen innebar mycket pillande med telefonen och sen kom B över så vi snackade skit och spelade lite xbox oxå.
Idag ska jag försöka städa lite, sen ska jag iväg till affären och hämta ut ett paket med två böcker. Detta ska hinnas med innan kl 16 när jag ska iväg och spela med da-capo på brunnsta värdshus.

Så nu ska jag klä på mig lite ordentliga kläder och ta upp ett gäng med saker på vinden.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0