Långt rep ikväll

Jag har vaccinerat mig.
Drog till parken zoo när vi var klara i skolan vid 15-tiden. Kom till parken zoo vid 15:20. Tänkte att det borde inte vara så mycket folk. Det var nog "bara" 100 meter kö då. Så det var bara att vänta i kylan. 15:40 så öppnade dom grindarna in i parken zoo men inte in i pingvinen. Utan fick stå och frysa i drygt 20 minuter till. Var klar 16:20 så när man väl kom in så gick det fort.  Nu är jag lite öm i armen men det är helt ok.

När jag kom hem och hade tinat upp så kom V och H över för att repa inför lördagen. De gick nyligen hem vid 22:30 så det blev ett långt rep. Man är lagom seg. Så sitter och slappar framför tvn och ska nog snart hoppa i säng.

//R

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack för din röst :)

allt bra?

2009-12-02 @ 16:28:31
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0