Inga fler måsten

Jag har inge fler måsten............i år.
Det är så väldans skönt. Jag har saker jag bör göra veckan som kommer men inget jag måste göra eller lämna in eller så. Det är skönt.

Annars har det varit full fart sista veckan.
Har julkonsert med kammarkören förra fredagen, sen så var det julkonsert med Volvoorkestern i söndags. Efter det så var det sista föreläsningen och sen lite grupparbete innan det närmade sig jul.
Julen har rullat på och går hade Da-Capo ett gig i Hammarby kyrka.
Det gick bra och gårdagskvällen tillbringades hos G tillsammans med F, M, J och S. Hade aldrig träffat S förut men det var en trevlig bekantskap
Idag har jag inte gjort så mycket. Mest slappat och så. Skönt.

Imorgon ska jag försöka ha en vardag med att läsa en del, men som sagt. Jag måste inte ;)

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0