Fullt upp idag

Tar en liten andningspaus idag och passar på att andas.

Föreläsning idag mellan 09:15 och 13. Segt var det på riktigt idag, sen så har jag suttit i skolan och pluggat fram till typ nu och om 40 min ska jag vara hos H för att repa lite KarlBertil. Hoppas det funkar bra.
Efter det är det kammarkören som gäller fram till 21, sen får jag ta mig hemåt. Se om jag orkar läsa någonting ikväll, tror inte det.

Armen känns lite öm idag men för övrigt är det inga biverkningar av vaccinationen vad jag kan märka. Hoppas det är allt, skulle vara skönt.

Har börjat titta lite på en ny telefon, min telefon funkar bra men låsningen går ut i februari och pryltokig som man är så vill man ha något nytt. Just nu står det mellan Sonyericsson Satio och en Iphone. Ja jag vet, Iphone är bara en leksak, men men. Problemet med Iphonen är att den inte går att få med studentabbonemanget som det verkar på telias hemsida. Vi får väl se hur det blir. Har ju en telefon som funkar än så länge..
satio iphone

Får som sagt se hur det blir, känner jag mig själv rätt dröjer det inte allt för länge innan jag har en ny telefon :p

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0