Full fart

De e mycke nu.
Känns som det var evigheter sen jag satte mig här och plitade lite.
Det har kommit lite korta händelser från mobilen och det är ju intressant att mobilbloggandet funkar nu när jag har en ny telefon. Vet inte riktigt varför.
Hade ju gig i lördags med Da-Capo. Det gick alldeles utmärkt och alla verkade nöjda och glada. Åkte sen förbi J och M som hade glöggefton och träffade lite vänner. Trevligt :)
Söndagen var sen en helledig dag. Det var väldigt skönt innan man skulle varva upp till en ny vecka.
Måndagen tillbringades tillsammans med ett grupparbete på skolan och vi blev i stort sätt klara, lite kompletteringar. Igår var det föreläsning. Kursens tråkigaste föreläsning hittills. Efter den så tänkte jag läsa men var så tung i huvudet så jag slappade och läste bara någon timma. Men bättre än ingenting. Sen kom det ett meddelande om att tentaresultatet skulle komma ut senast idag så man väntar lite otåligt..
Var hemma hos M och repade inför julkonserten igår kväll också. Det gick bra och var skönt.
Idag är det en lugn förmiddag så jag ska försöka dra till skolan och läsa. I eftermiddag så är det ett nytt grupparbete som ska dras igång och sen är det årets och veckans första luiatåg. Har bara åtta stycken iår. Alla denna vecka.
Lucia

Kommentarer
Postat av: Linn

Hoho, själv var det första föreläsningen med Riita igår som jag INTE hade huvudvärk efter..



Väntar också på resultatet, de tar alldeles för lång tid!!

2009-12-09 @ 18:13:41
URL: http://hundlycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0