Dags att varva upp

Jag har gått på halvfart sedan i onsdags när jag och K gjorde ett kanonjobb med ett grupparbete. Har känt mig väldigt trött och det är nog så att den senaste tidens aktiviteter börjar ge sig tillkänna. Men nu är börjar det lugna ner sig lite.
Idag har jag varit en sväng till kyrkan och lassat ur inspelningsutrustningen som vi ska använda på konserten ikväll. Ikväll är det nämligen julkonsert med kammarkören. Känns lite spänt att se vilka som ör friska och hur många som är sjuka. Tror att förra veckans täta schema har tagit ut sin rätt på kören, vi var väldigt få på repet i onsdags med det märks ikväll.
Sitter nu och försöker få mig själv att hoppa in i duschen för attsedan börja varva upp inför kvällen. Det kommer säkert gå bra när vi väl kommer på plats. Kyrkan lär nog bli full iaf så det är kul.

Men nu ärdet duschen för mig.

//R

Kommentarer
Postat av: zolyra

Tack så mycket snälla du :)

Hoppas allt är bra med dig!

2009-12-26 @ 23:00:56
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0