Artikel

Sitter i skolan och skriver en It-artikel om google apps och Kungsörs Plast. Det går lite segt men jag har skrivit lite själv och nu har jag satt de andra i gruppen i jobb :p Får agera lite gruppchef ibland. Vi har fått ihop nästan hälften av all text hitills så det är ju lovande.
Gårdagen var riktigt jobbig. Var sjukt trött hela dagen men klarade mig genom dagen och intervjun i Kungsör helt ok.
Var en sväng förbi parken zoo igår när jag kom hem från Kungsör, men de hade tydligen ändrat tiderna man kan vaccinera sig. Det hade säkert stått i någon tidning som jag inte har så det är bra information. Det intressanta var att det stod mån - tor 14-19 på skylten vid grinden där man skulle börja köa.

Idag funderar jag på att ta mig dit vid 15 om det funkar, annars så är det Da-caporep ikväll. Börja sätta formerna på låtarna vi ska spela på lördag. Har extratid på torsdag också så det är lugnare nu.

Men nu ska jag försöka fördjupa mig skolarbetet

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0