Årets sista inlägg?

Det fins nog en stor risk för det.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Sov länge efter att jag tittade på juniorvm matchen i hockey inatt.
Sov länge och var väl igång runt 12-snåret, fick strax därefter ett sms från A som undrade om jag ville gå på Eskilstunarevyns genrep. Tackade jag till det.

Innan dess så gick jag till akropolis och käkade, orkade inte laga mt men var inte sugen på skräpmat och det var gott som vanligt.
Revyn var helt ok, hade sina doppar och toppar. Blir ju ofta så med en nummerrevy.

Hann lagom hem så hörde B av sig och så tittade han över och vi skulle spela Xbox men den hänger sig hela tiden så jag vet inte vad som är problemet. Surt är det iaf så om någon har en billig xbox så är jag intresserad :)
Men jag har lärt mig hur man plockar isär och ihop en xbox iaf, alltid något.

Har haft lite planer på att sammanfattat året är på bloggen, vi får se om jag gör det i början av nästa år. Tänkte väl i sånt fall läsa igenom vad jag skrivit månad för månad så får vi se vad som händer.

Nu blir det slappa innan man hamnar i sängen och sova sött så man orkar med att vara vaken resten av året.

//R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0