Sammanfattning

Ska försöka sammanfatta den senaste veckan då det var så länge sedan jag skrev någonting här..

Större delen av tiden har inneburit åtta meter. Det är inte långt till premiär nu...
Det har varit mycket sol och virrig koreograf, men så sakteliga har vi närmat oss lördagens premiär och de senaste dagarna har det kännts relativt lugnt. Vi har ju haft en väldans tur med vädret. Idag är väl andra dagen vi fått regn på oss och egentligen första dagen det innburit problem. Problemet innebar att elen till orkestern strulade så det planerade genomdraget av hela pjäsen, vilket inte var någon fara eftersom det regnade hela repet. Får satsa på genrepet imorgon istället.

Övrgt som har hänt är att det inte blir något Innovationprogram för mig. Detta för att jag missuppfattade studera.nu och att jag kom in på kursen jag sökte i första hand. Så jag har varit tvungen att ändra min ansökan till CSN och hoppas att detta inte innebär något problem. Så i höst kommer jag att studera företagsekonomi A på mdh. Hoppas det blir kul.

Nu sitter jag och tittar på 24 och håller koll över mitt VU på Travian. Det skulle egentligen behöva ta mer tid men man ger den tid man har. Har för övrigt inte varit i närheten av Å-festen och kommer nog aldrig att vara det i år heller .Känns inte som att jag missar någonting heller.

Men snart sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0