Hemma igen

Då har man varit på upprop.
Det gick ganska snabbt, men det verkar som om det kan bli en jobbig höst. Får se hurdant läshuvud man har. Måste hitta en grupp att göra pm:et med bara. Får se om det dyker upp någonting. Känner ju inte så mycket folk på kursen. Är bara S men hon har nog några kompisar där om hon ska göra arbetet med.

Fick reda på att kören börjar på onsdag. Det ska bli kul.
Har faktiskt varit dukig och lagat mat två!!! gånger idag. Till lunch gjorde jag pizza, det var helt ok. Nu har jag stekt fläskfilé som jag inte riktigt har bestämt vad jag ska ha till bara, men det löser sig nog. Det viktigaste var att inte köttet låg för länge otillagat i kylen. Har fått en orkesdipp nu så det lutar åt köppizza ikväll. dkulle vara grymt gott :)

Volvo-rep ikväll samt mer info om tyrolerspelningen på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0