Det är slut!!!

Jag har ännu inte riktigt fattat att det är slut. Kommer nog komma på fredag när man helt plötsligt är ledig hela kvällen..
Trist att inte träffa hela gänget med jämna mellanrum..
Det är såklart 8 meter jag skriver om. Har haft ganska fullt så först idag man landat där.
Hade en lyckad sista föreställning i lördags, men hann inte njuta av den eftersom jag hade spelning med Da-Capo direkt efter. Efter ett tretimmarsgig där så begav man sig hemåt för att senare hamna på Centro.
Det var trevligt men man var rätt slut så blev tidig hemgång.
Igår så var det en lugn dag med ganska mycket Travian. Det blir så oxå.. Endgame rullar ju på.
Dagens vedermödor kommer jag behandla senare i afton.
Skolan börjar ju idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0