Början av veckan

Den här veckan har det varit fullt upp.
Började repa 8 meter i måndags och har gjort det väldigt mycket denna veckan.
Det är jobbigt men kul. Man sover gott på nätterna iaf.
Mitti allt detta har jag sålt min bil och de kom och hämtade den igår. Det är jättebra men samtidigt väldigt ovant. Har haft bil i 4 år typ. Så cykeln är mitt fordon just nu.

Detta har inneburit en väldigt arbetsam dag idag. Åtta meter repeteras i Torshälla och repen pågår hela dagarna om man har möjlighet att närvara och sen är det scemalagt när olika scener repeteras. Idag så repeterade jag från kl 10 - 14, sen 20- 21. Det innebar att jag åkte hem mellan, eftersom jag from idag cyklar så har jag cyklat två gånger t o r till östra torget i torshälla. Det kommer defenitivt att kännas imorgon.

Hann med lite nyttigt när jag var hemma dock. Postade regbeviset på nya ägaren på bilen och sen så ringde jag banken och löste billånet. Så n har ag ett lån mindre. Det är så skönt.

Sen tillkommer endgame i Travian som gör att man sitter vid datorn mer än vanligt....
Men nu ska jag strax sova. Sängen är väldigt lockande nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0