Torsdagskväll

Dagen har varit ganska händelserik.
Började med att träffa far på msp, sen så hamnade jag på Espresso House och räknade matte. Förvånande va :)
Efter ett tag kom bror och vi snackade lite strunt, gick en sväng på stan  och jag käkade en nachotallrik på fiket på 21:an. Gott som vanligt. Sen så blev det tillbaka till Espresso House för att träffa B och A. Vi pratade om en sak som de visade och jag skrev in mig så får vi hoppas att det blir bra.
Sen blev det en Biljard på Fame. Gick sådär men var kul. Skyttarna sen och nu sitter jag här.

Såg att det var en skoldemonstration på fristadstorget. Kan förstå vad de vill och att de demonstrerar. Problemet är ju tyvärr inte bara lokalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0